Contact Info / Websites

All 20 game Reviews


Abducted (Platformer) Abducted (Platformer)

Rated 5 / 5 stars

great game



Glory hole hentai RPG Glory hole hentai RPG

Rated 5 / 5 stars

yep

damn good game


People find this review helpful!
Kajio responds:

thanks :)


Pokemon 134 Pokemon 134

Rated 5 / 5 stars

ugh

good learning but not porn wtf...


People find this review helpful!

Pokemon Tower Defense Pokemon Tower Defense

Rated 5 / 5 stars

ughhh

i have lvl 14 shiney geodude lvl 13 bulbasaur lvl 12 beedril lvl 13 pidgy lvl 12 ratatat and still cant beat the first gym :[ any sugestions?



AVOIDAL AVOIDAL

Rated 5 / 5 stars

0.0

if u keep hiting spacebar it loads n keeps the things there!



Wizard's Run Wizard's Run

Rated 5 / 5 stars

plz

make a expansion with more kinds of spells like nsture n wind dark light and best a all together when u get all spells n last spell is hudgment



Pixelotl Pixelotl

Rated 5 / 5 stars

hmm

no way too rlly win or is there?



Portal: The Flash Version Portal: The Flash Version

Rated 5 / 5 stars

awsome!

lvl 28 ware i gave up my insanity...i luv this game...



The Scale of the Universe The Scale of the Universe

Rated 5 / 5 stars

...

u blew my fucking mind!!!!!!


People find this review helpful!

St. Pattack St. Pattack

Rated 5 / 5 stars

haha!

i glitched and not in game but the lepracons n snakes still folo XD


People find this review helpful!